Grafisk design

3, 2.. - Make it, or break it

Din succesrate står og falder med 2 sekunder.

2 sekunder er nemlig den tid, det tager for en potentiel køber at danne sig et indtryk af din hjemmeside. Kun 2 sekunder.

“2 seconds is the treshold for ecommerce website acceptability. At Google, we aim for under a half second.” – Maile Ohye, from Google

Som udgangspunkt bør man ikke dømme en bog på dens omslag, men i takt med den digitale tidsalders fremtog har den kræsne køber frit valg på alle hylder. Og der er nok at vælge imellem.

Derfor er den moderne kunde en skarp og kyndig indkøber, der er sin helt egen ekspert i at scanne internettet, opsøge viden, sammenligne priser og tilbud. Hvis din hjemmeside ikke er moderne og up-to-date, eller fremstår uklar i sit budskab, har tastefejl og arbejder for langsomt, er krydset øverst i højre hjørne kun et enkelt klik væk. Og så er det ligegyldigt, om du kan levere et fantastisk produkt, tilbyder køberen en eminent service eller har opfundet den dybe tallerken.

Set i lyset af at 90% af alle digitale kunder vælger den virksomhed, der virker mest præsentabel og troværdig, bliver du derfor nødt til at stille dig selv nogle vigtige spørgsmål: Hvilket indtryk efterlader din hjemmeside? Vil den kræsne køber tage din bog ned fra hylden? Har din virksomhed, den hjemmeside den fortjener?

Helheden gør forskellen
Gør indtryk
Det tager kun 2 sekunder for en potentiel køber at danne sig et indtryk af din hjemmeside.
Sæt aftryk
Det handler altid om at skabe værdi for din kunde. Værdi for kunden er lig med vækst for dig.
Skab vækst
Med den helt rigtige kombination af design, funktionalitet og kommunikation, skaber du vækst.