Hvorfor skal kunden læse din tekst?
Det er din kunde, der er i centrum og det skal teksterne på din hjemmeside afspejle. Både fordi, det er god kundeservice at formidle sig klart og tydeligt, men også fordi det koster knaster på bundlinjen, hvis du ikke får kommunikeret dit budskab rigtigt. Det er spild af tid og ressourcer, både for dig, men i allerhøjeste grad også for din kunde, der risikerer at miste tålmodigheden. Du får hjælp til at formidle dine budskaber positivt og direkte, så du igennem værdifuldt indhold, rammer din målgruppe.
Storytelling
Din virksomhed har en historie, der er værd at fortælle. Kernehistorien er hovedingrediensen i opskriften på en succesfuld markedsføring. Hvorfor? Fordi en god historie skaber identificering – identificering som er afgørende, når det handler om at vække følelser og tillid hos kunden. Kunden køber nemlig ikke bare dine produkter, kunden køber dig, din virksomhed og dens historie.
Pressemeddelelser
Vi ser altid nyhedsværdi i dig, og pressemeddelelser er en enormt effektiv måde at få eksponering på. Om du har en nyhed eller ej, kan vi lave en vinkling, så din virksomhed bliver interessant for de rette medier. Du får skrevet dine pressemeddelelser, og vi holder os opdateret på, hvad der sker af relevante begivenheder i dit lokalsamfund – på den måde fremstår din virksomhed altid ajour og up-to-date og kan dermed byde ind med målrettede nyheder af høj kvalitet.
SEO tekster
Måske har du hørt om begrebet SEO, måske er det en by i Rusland – du behøver ikke have styr på de forskellige markedsføringsbegreber, for at ligge højt i søgemaskinernes index. Det klarer vi for dig, ved først at lave en søgeordsanalyse som viser præcis hvilke søgeord din kunde bruger, og dernæst ved at skrive målrettet, konkret og læsevenlig SEO tekst, der gør både søgemaskinerne og dig glad.
SoMe
Det er ikke nok, “bare” at være til stede på de sociale medier. Der stilles i stigende grad krav til indholdet af det, der bliver delt og læst på Facebook , Instagram, Snapchat, Twitter, LinkedIn og så videre. Hvis indholdet ikke er velovervejet, lugter kunder det langt væk. Du får skrevet dine opdateringer på de sociale medier, så du kan koncentrere dig om andre opgaver.
Blogging
Blogging er en hamrende effektiv form for markedsføring, hvorpå du kan få vakt interesse for dit produkt eller din virksomhed på en diskret måde. Kunder bliver mere og mere immune overfor traditionel reklame og markedsføring. Det kræver derfor nytænkning og kvalitetsbevidsthed i brandingen af din virksomhed. Du får guidet dine kunder over på din hjemmeside, ved hjælp af eksterne blogs der peger på din virksomhed.



